The mouth//

Kejadian ituuu
17 Feb 2013 | 03:30 | 0 Words



Semenjak kejadian tu saya rasa lain macam bila cakap dengan Mr.Mike..Rasa macam hhhmm..macam mana eh nak describe..Emm  rasa  seram sejuk pun ada,takut takut pun ada and macam macam laa..Kenapa eh?Em,mungkin juga saya jadi macam ni disebabkan kejadian tu?Sebab dia marah saya?Em?Teruk juga la kena marah masa tu sampai menggigil tangan saya..Saya tak pernah kena marah sampai macam tu sekali..Takpe lah..dia marah pun sebab saya buat salah.
First time,dia marah saya macam tu..Dia betul betul marahkan saya..Sehinggakan saya nak tengok dia,cakap dengan dia,takut takut masa tu..Dan masa tu,saya dapat tahu,yang dia betul betul sayangkan saya?Buktinya kalau dia tak sayang,dia takkan peduli apa yang akan terjadi kat saya,dia takkan marah saya macam tu.


Ya Allah,aku bersyukur apa yang Engkau  beri padaku pada harini.Aku bersyukur kerana Engkau telah mempertemukan aku dengan orang yang boleh membimbing aku.Kau lindungilah dia di mana sahaja dia berada dan Kau berkatikan lah kehidupan dia.Amin...

Bila Seorang Lelaki menangis hanya disebabkan kekasihnya,itu menandakan dia amat menyayangi kekasih nya itu seperti mana dia menyayangi ibunya -Missza-
























-Past- | -New-