The mouth//

Please dont hurt me
31 Jan 2013 | 05:42 | 0 Words




Assalammualaikum,
hari ni..hurmm..happy?entah laa..Semalam yana dapat mimpi buruk..Dah banyak kali dapat  mimpi macam ni tapi ni mimpi yang paling teruk sekali..Kenapa yana yang kena?Dulu yana dah pernah give up sebab semua ni..Tapi takkan lah sekarang pun nak give up?This is not me..So, how?Macam mana nak lupakan semua ni?Macam mana nak lupakan perkara yang menyakitkan hati tu?Bohong laa,yana cakap yana dah lupa pasal hal tu..Yana memang nak lupa kan..Tapi,tak tahu kenapa susah sangat nak lupakan..Dan..yana rasa yana tak boleh maafkan dia pasal hal tu..Perkara tu sangat sangat menyakitkan..Kalau awak semua laluinya memang sangat sangat perit..Awak tahu,susah sangat nak percaya dia buat kali kedua ni..Tipu lah kalau yana cakap sekarang ni yana percaya kan dia..After saya stalk twitter dia tadi guna twitter cousin,hati saya sakit sangat..Dia banyak layan perempuan..(Lelaki memang macam ni kan?Pantang nampak perempuan cantik) Ye...Yana tahu yana tak cantik,tak hebat macam diaorang..Maybe dia buat macam ni sebab dia sunyi sebab Yana takde dekat dengan dia..Hurmm?Macam mana nanti kalau yana dah tak pakai phone..Mungkinkah dia akan tunggu yana??Itu persoalannya..Mungkinkah dia akan jujur?Allah...Yana rasa nak menangis je sekarang ni..Tapii yana tak boleh..Yana kena kuat..Yana dah banyak sangat lalui semua ni..Semua permainan para lelaki dan hati yana dah cukup sakit dengan semua nii..Tapi..salah yana juga..yana terlalu cepat menyayangi seseorang..Yah,yana sayang dia dan sebab tu yana bersabar dengan dia..

Untuk awak bie,
Saya tak minta banyak kat awak bie,cuma yang saya minta setia lah pada saya..Saya janji saya akan balas balik hati budi awak..Saya tak tahu kenapa saya terlalu sayangkan awak sampaikan saya biarkan awak tipu saya even saya dah tahu pasal tu..Maafkan saya bie,selama ni saya tak pernah "Okay"..Even saya cakap saya okay..Maaf saya tipu awak..ILYSM :)

P/S : thanks to My baby girls that always beside me :) i love you so much dear



-Past- | -New-