The mouth//

This is the best day evaaaaaaaa
29 Dec 2012 | 10:31 | 0 Words
Tumblr_leq1qegwhm1qdbbywo1_500_large



                    My Heart Is Perfect because...You are inside :)

Assalammualaikum Hai semua !! Heee OMG OMG OMG,Happy sangat hari ni!!!!Haa dah lama tak happy macam ni..Hahahaha hey nak tahu tak tadi kan..tadi kan..saya date dengan crushh!!!OMG ! haha kauorang mesti tak percaya kan?Yana?Date dengan ex-boyfriend?What?haha no..no..Sekarang kitaorang dah get back balik ! Yessss ! heee perkara yang ditunggu tunggu kan..Haha seriously lah yana rasa macam bermimpi je..Eh memang tak percaya la yana dapat jumpa dia.First and Last day yana jumpa dia masa hari raya ketiga.Lama noo?haha biasalah kitaorang ni duduk tak sama tempat so jarang la dapat jumpa..Even dia duduk seremban pun dia sanggup datang semata-mata nak jumpa yana..
OMG,dia memang sweet pluss pluss ! Kitaorang meet tadi pun kat Melaka mall,okay tempat First date kitaorang..Hahaha tengok wayang macam biasa tengok cerita The Hobbit.Mula mula masa saya nampak dia kat kerusi yang saya pernah tunggu dia tuu,Saya rasa berdebar gila.."Pergh betul ke ni bie,ke aku tengah mimpi"ni lah yang yana fikir..Macam tak percaya dia ada depan mata..Bila dah nampak dia,tetibe idea nakal datang.Macam biasa nak terkejutkan dia..Tapi tak menjadi :( Entah macam mana dia macam dapat rasa je yana dah dekat dengan dia..Okay masa tengok wayang?Perghh macam tett..dah la saya ni pendek comel,haha lepastu duduk kat seat belakang sekali tu pergh tak boleh lagi rendah ke??Apa pun tak nampak..Terpaksa lah tengok melalui celah celah kerusi depan.Tapii..saya bukannya tengok sangat cerita tuu,memang bosan ahh..Saya just tengok muka dia je..hehe tengok..tengok..dan tengok sampai lah dia perasan saya pandang dia hee..
"Jadi hubby baby balik boleh tak?" Haaaa..ni lah ayat yang saya cakap kat dia masa kat dalam wayang..Dan diaaa...Terima ! Yess,rasa macam nak lompat kat situ juga,tapi tak boleh sebab lepas saya cakap macam tu...saya terus...teruss...terus..rasa nak menangis..And dia ada cakap pasal sumpah laa..kalau saya buat macam tu lagi dia tak contact lagi laa..Seriously saya tak dengar pasal tu,Sebab bunyi wayang tu lagi kuat.. -_- tapi dapat dengar yang penting penting tu okay laa..hee i love you hubby :*
Lepas tengok wayang kitaorang lepak kat kereta..Woo macam orang gile..Gangnam style.Hahaha..Sengal laa..Tapi best gilaaa ahhhh kali ni..Lepas ni nak buat lagi ah ! "Saya okay je kalau dia okay" hahaha 
this will be the best memories for me !:D Okay ni kali kedua dan terakhir kitaorang jumpa untuk tahun ni..Tahun depan dah jarang jumpa dahh..Masing masing busy..Teringat pula pesanan dia "Belajar betul betul tau" Okay,rasa nak menangis je..Tetibe teringat ayat Afzan..Okay sentaappppp..Hurm :( 
Lastly,kali ni saya tak snap picture dengan dia,nak tahu sebab apa?Sebab saya nak cerita kali ni hanya saya dan dia je tahu..Bukan semua benda saya cerita kat sini..Tapi..ada dua picture yang akan buat AWAK*BIE* t.e.r.k.e.j.u.t ......


TADAAAAA......haaaa picture apa tu??hahahaha picture tu saya ambil senyap senyap masa kat dalam kereta awak bie..hihihihi jahat tak saya bie?

p/s : Yin,sorry tak dapat penuhi permintaan kau untuk bagi kau tengok picture aku dengan dia :(



-Past- | -New-