The mouth//

Back To School !
18 Dec 2012 | 04:32 | 0 Words






Assalammualaikum,Yes tak lama lagi sekolah nak buka!Okay tak terlalu awal kan nak post pasal ni?Wohooo,tak tahu kenapa excited sangat.Tadi pergi sekolah beli buku seriously saya rasa 'krikk krikk'.Tak ramai pun datang..haha takpe..esok mesti ramai kan?Cepat-cepat kauorang nanti stok habis lah,dapat buku yang dah renyuk renyuk la,nak kena beratur lama lama la..Haa,tadi saya pergi line clear je..Yang buat line tak clear nye,pengetua..*sigh* Nasib baik dia ni bukan jenis yang friendly macam Puan Hau Ah Kee..Oh Puan Hau,I miss you !! K,dia Guru besar sekolah rendah dulu..Seriously dia baik,even dia pernah marah yana sebab tak siap homework maths yang dia bagi.Okay apa yang buat yana tak sabar nak masuk sekolah?Macam biasa tahun pertama di bulan pertama mesti teha akan cakap "Na,duduk dengan aku eh" Haaa..hehe dia memang macam ni,untuk pengetahuan awak semua dia sahabat saya yang PALING lama kawan dengan saya.8 tahun okay :') Yes,dulu kitaorang pernah gaduh,Lama juga la..Tapi memang ditakdirkan lah NUR FHATEHA TAJUL ASIKIN ni jadi kawan baik yana,gaduh macam mana pun kitaorang still berkawan.Dia sama ANNOYING macam yana.TEHA kita geng!!!Lepastu Zaireen Aqmar and Nur Azreena ni pula haish,sudah tentu diaorang akan jadi Ketua tingkatan lagi..HAHA perkara pertama yang Yin akan buat bila cikgu lantik dia,dia mesti akan mengeluh..hahaha tahu sangat perangai dia ni.Ingat senang ke nak jadi ketua/penolong tingkatan?Fuhh penat-penat.Saya ni bekas ketua tingkatan masa form 1.K saya mengaku saya DIPAKSA oleh cikgu !Haha..Nur Azreena pula,k saya tak nak cakap pape..Hahaha saya rasa semua ni macam mimpi bila saya nak bercerita pasal dia.Biarlah jadi rahsia..Hee yang lain lain tu macam Christina..Okay perkara pertama yang dia akan sebut masa jumpa saya kat sekolah nanti,"MOMON!!!!!! RINDU KAU LA"K sama ada dia sebut Momon atau capital M,dia memang macam tuu..Hahaha friendly,gila-gila,suka menjerit dalam kelas dan jenis yang suka bersosial(positive).
Whoa,tahun 2013 adalah tahun penting bagi saya..Tahu kenapa?SPM !!!!*Jerit*Perh,kena serious kali ni..Kalau tak serious,tak focus memang menyesal ! So,Facebook byebye*lap air mata*Nanti kita jumpa lagi eh?Ouh tak lupa juga blog kita yang cantik ni *Opps* Twitter?Urm dah berhabuk dah tuu..Tak buka pun.Hurm..Handphone mesti kena rampas juga *Tidaaakkkk* Nanti rindu nak tengok gambar capital M*buat buat lupa gambar yang ada kat purse tu* :3 Nanti rindu nak OTP tengah tengah malam,Text,Whatsapp,Goodnight wish eh semua la  nanti saya rindu ! Wait A minute...siapa eh akan jadi guru tingkatan form 5P?HHhmmm....(bersambung) Ehh cenggitu pula -_- 

-Past- | -New-