The mouth//

Thanks for everything
25 Nov 2012 | 20:38 | 0 Words
Assalammualaikum,Hai semua.Sorry lama tak update blog.Nak kotakan janji punya pasal KAN?Urm,Dear someone,Sorry sebab update blog tak bagitahu.Actually,Saya ada problem,yang sorang pun takkan dapat selesaikan even awak capital M.Yang hanya dapat selesaikan problem ni ialah Kesetiaan dan kejujuran diri awak Capital M.Awak,saya tahu perkara yang sebenarnya,tentang tweet awak tu.Cuma saya tengah tunggu awak jujur dan cerita kesemuanya pada saya termasuk siapa perempuan tu di hati awak dan siapa saya di hati awak.Awak pernah cakap kan "bukan semua perempuan perfect di mata lelaki"Dan saya tahu saya tak perfect di mata awak.Awak pernah suruh saya berubah kan.Sekarang saya dah berubah sikit demi sedikit.Orang yang dekat dengan saya je tahu apa perubahan saya sekarang ni termasuk awak.Tapi saya rasa awak tak perasan kan perubahan saya?You dont actually care about me.Ya,memang lah awak tak ada masa dan selalu busy..Tapi,saya selalu stalk twitter awak,awak cakap awak busy tapi awak boleh layan kawan kawan awak.Awak boleh reply setiap tweet yang masuk dan bukan tweet saya.Awak,saya memang orang yang suka main main..Tapi bila tibanya waktu untuk serious,Saya akan serious..Saya memang mudah dipermainkan,saya memang mudah diperbodohkan.Tapi saya tak mudah memaafkan orang yang telah menyakiti hati saya,menduakan saya,tak pegang pada janji janji.Macam awak kan?Dulu awak cakap kat saya awak tak suka orang yang tak pegang janji nya.Tapi sekarang awak la orang yang tak pegang akan janji awak.Awak curang..Mana saya tahu awak curang?Saya dah cakap setiap kali tweet masuk,saya dapat.Saya dah set twitter awak  kat phone saya.Dan bila saya tengok Tweet awak  rasa macam lain je,saya akan buka tweet perempuan tu.Ya,dia reply apa yang awak tweet kat TL dia.Awak tahu kan apa rasanya bila kita dicurangi dalam diam?Awak pernah rasakan?Awak,saya memang annoying,saya memang gedik..Tapi bila saya cakap saya setia.Saya akan setia.Bila saya cakap saya sayang,saya akan sayang awak.Tapi awak dah hancurkan semuanya dengan sekelip mata.Awak berjaya tipu saya,tapi awak orang yang paling rugi.Selama ni,apa yang awak cakap saya dengar,apa yang awak suruh saya buat.Awak seolah olah macam abang saya.Bila awak ada masalah,saya setia mendengar.Bila awak sakit,hati saya tak tentu arah seolah olah macam mama yang sakit.Saya risau SANGAT SANGAT.Awak seolah olah macam ayah saya.Bila awak bergurau,even tak lawak saya akan sentiasa ketawa.Bila awak tak message saya,saya akan menunggu.Bila awak tengah marah,saya faham perangai awak bila marah dan Saya akan sabar apa jua perkataan yang akan keluar.Awak seolah seolah macam kawan baik saya.Awak..awak segala galanya.Awak dah buat saya percaya kat awak.Tapi awak dah ragut kepercayaan saya pada awak..Awak dah hancurkan hati saya..Awak dah buat saya kecewa..Dan awak tak pegang janji janji awak..Sakit hati saya bila saya baca tweet awak dengan dia..Saya tahu tu untuk dia,bukan untuk saya..Memang betul cakap kawan saya,orang yang pergi jauh tak mungkin akan ingat kesetiaannya.Awak..kalau betul perempuan tu yang awak idamkan,perempuan tu taste awak,perempuan tu yang ada dihati awak,perempuan tu yang lebih faham perangai awak,dia perempuan yang perfect di mata awak dan dia segala-galanya bagi awak..Saya akan berundur.Lebih baik saya berundur daripada saya couple dengan orang yang tak sayang dan tak akan pernah sayang saya lagi..Saya akan berundur selepas semuanya berakhir,selepas awak mengaku siapa dia sebenarnya dan selepas tarikh 17032012 dah tak bermakna lagi..Thanks for everything capital M.









-Past- | -New-