The mouth//

CERMIN DIRI DULU sebelum berkata-kata
17 Oct 2012 | 00:27 | 0 Words
Kat dalam dunia ni,siapa lah yang tak pernah menghadapi pelbagai masalah.Ada yang tak pernah ke?Mustahil lah..Sedangkan orang gila pun ada masalah gilanya.Nak tahu?Harini kitaorang kehilangan lagi seorang ahli R'F.Sekarang tinggal EMPAT orang saje.Harap,ni yang terakhir.Sedih?Tidak.AKU DAH BIASA DIPERLAKUKAN SEBEGINI.Nak tahu tak?Masuk ni dah 3 kali aku kena game dengan kawan sendiri.Sudah lah.Aku dah penatlah asyik kena game dengan kawan.DAN..aku harap ni yang terakhir.
Tak tahulah,lepas ni apa lagi rancangan dia selepas dia memburuk-burukkan kitaorang kat rakan sekelas.Mesti dia nak cakap kat hubby yang aku ni..itu...ini..macam tu..macam ni...SUKA HATI KAU LAH..Aku tak kisah kalau dia percaya kan kau.Macam yang kau cakap DIA LEBIH PERCAYAKAN FAMILY DIA LEBIH DARI AKU.Kau kan cousin dia..Cerita kau yang TAK BETUL tu pun HARUS..WAJIB dia percaya.Kau kan COUSIN dia.Aku ni siapa lah kan..Pendatang asing.."Bukan siapa-siapa"bak kata kau.KAU KAN COUSIN DIA.Its okay.Memang betul pun..JANJI aku tak paksa dia PERCAYAKAN aku.Serious,Aku takkan pernah paksa dia.Itu HAK dia..
Kauorang yang ada kawan kan..tak kisah lah,kawan baik ke,sahabat ke..BETTER hati-hati..Even kauorang dah kenal lama..Diam-diam ubi berisi..Serious aku cakap,JANGAN PERCAYAKAN SANGAT KAT ORANG DAN JANGAN PERCAYAKAN TELINGA LEBIH DARI MATA.Maksudnya,jangan percayakan cerita dari mulut orang.Sebab Penyampai cerita ni suka TAMBAH TOKOK CERITA.LEBIH BAIK percayakan MATA.Lihat dengan mata kepala sendiri.Aku ni gedik ke..Layan jantan ke..Ape-ape shit yang buruk dimata orang.FCK!


Cermin diri dulu sebelum nak buruk-burukkan orang..
CERMIN DIRI DULU sebelum nak sebarkan cerita BODOH yang entah apa-apa.
CERMIN DIRI DULU,KAU TU BAIK SANGAT KE?
CERMIN DIRI DULU,SEBELUM CAKAP PASAL ORANG




-Past- | -New-