The mouth//

Backstabber
7 Oct 2012 | 06:31 | 0 Words
Assalammualaikum!Heee..haiiiii!!!!lamanye tak update belog!Busy study lah.Maklumlah tengah final exam nih.Haha adoii,sekarang yana tengah dok usya-usya poems Form 4 kat google.Alang-alang dah buka lappy ni,update lah kejap.Jangan bagitahu mama tau!hehe..So,topik kita hari ini ialah......*Bunyi Drummm!!!***** BACKSTABBER ***** jeng jeng jeng..haha agak menyeramkan bukan?Sudah pastinya,Manusia-manusia sudah pastunya tidak mahu ditikam belakang oleh...mungkin,family?Jarang berlaku...Sedara mara?Mungkin juga..Boyfriend/girlfriend?dua kali lima..Kawan???Haha...Selalu sangat bukan?Konon nak jadi pencuri lah.That's why dia nak tikam belakang kita,untuk dapat apa?Yana pun tak tahu.Tanya lah orang yang pernah dilabel sebagai "BACKSTABBER".Haishh,kesian kat nasib aku..Selalu jeh dapat orang macam ni ah!Kenapa begitu kejam!maaf maaf,terlalu beremosi ye ^_^"
Yana tak faham,apa yang membuat kan diaorang sanggup buat macam ni kat yana?Adakah yana terlalu cute?Uhukk uhukk...tidak sama sekali.Muka macam spongebob adalah.ohoi!atau..yana terlalu pandai?bijaksana?Woooo..tidak mungkin!atau...diaorang jealous sebab yana couple dengan A.B.A.N.G SAM?hahhh...mungkin sebab tu kot..Haha bongok,itu kak yana samsudin lah -_- Yana alias couple dengan....emmm...dengan....emmm..rahsia ah!Mana boleh bagitahu.Ish kauorang ni.Sebelum ni kan dah cerita banyak pasal dia.Sekali sekala entry kali ni tak ada mention nama dia,apa salahnya..heee...*esok-esok kita cerita pasal dia eh...
Hurmm..bila difikirkan balik kan,hidup dia perfect,,family ada,best friend ada,boyfriend ada,akal dan otak pun ada,fizikal?tak payah cakap lah...semua lengkap!Perfect gitu..Tapi apa yang yana ada sampai membuatkan dia jadi macam tu hah?Hidup yana dengan dia lebih kurang sama jeh.Yeke?tak lah..yana tak pernah dilabel sebagai *backstabber* yeke?entah..Peduli apa aku?haha this is my life babeng..haha ish,tak boleh lama ni,mama dengan hubby tahu mampus den..eh jap jap..sebelum kita akhiri entry kali ni..ini ada SEPATAH DUA KATA untuk si DIA..Means si talam dua muka lah.

Dear Backtabber,
After all I've done for you,You're still not happy.And then you stab me?.Haha..so sweet lah cara kau ni kan?Bila susah,pandai cari aku..Pandai cari aku suruh dengar cerita pasal kau..Lepas tu time aku cerita dekat kau,kau salahkan aku.Salah aku je kau nampak..Baguslah..Kau memang kawan yang paling...paling...paling annoying.Sorry to say lah,kalau kau rasa kau tu bagus sangat kau teruskan kerja kotor kau ni sehingga kau puas hati..sehingga kau hilang kawan sebenar kau..Semenjak kau buat hal kan,aku dah tak ada hati nak berkawan dengan sesiapa even dengan bestie aku..bff aku..Aku ni tak ramai kawan,and i don't like making new best friends.Cukup sekadar si capital S dan budak KL yang pernah MENYEMAK dalam hidup aku tu buat hal..Cukup lah okay.Kalau kau rasa kau tu bersalah kau minta maaf.Aku tak kisah kau nak minta maaf cara tertutup or terbuka.At least,kau sedar kesilapan kau.Kawan memang boleh cari beribu-ribu..Tapi sahabat kau boleh dapat dalam kuantiti yang sikit je..Paling sikit pun seorang.

Remember this.. "If you stab me,I will stab you back,bitch.


#kalau terasa entry ni please PM kat facebook.


Sincerely,

-Past- | -New-