The mouth//

Happy Birthday Nur Fhateha :)
9 Apr 2012 | 01:00 | 0 Words

  Yana &Teha(angrybird)




Assalammualaikum,
Huuu,sejuknye!!!Lebatnye hujan turun harini kan?Hhhm,terasa mengantuk pula!No No ! Sebelum nak tidur jumpa "encik mimpi" Huhu kita updated dulu!Entry kali ni pasal TEHA MOK :)
Tepat pada pukul 12.00 tengah malam nanti(10.04.)Birthday Best friend yana!NUR FHATEHA BINTI TAJUL ASIKIN,nama nya.Single??Nope!Taken by Mr Hafiz.Siape berani kacau relay diaorang,aku pecahkan kepala kau.(berlagak taiko je nii.hihihi)Nama manja dia Moxx(aku yang guna panggilan tu kat dia sebenarnye),sebab dia chubby+comel!!!Huhu Dia seorang yang periang.Terlebih periang kot!Time happy,dia betul2 happy,kadang2 perangai dia ni macam monyet gak.hihi sorry.Tapi bila dia ada masalah,dia suka bersendiri,tak banyak cakap dan menangis sorang2.Dia Cantik dan manis orangnya,baik hati,caring,dan suka tolong yana/kawan2 dia buatkan homework bila yana/kawan2 tak dapat habiskan.Maaf,yana bukan nak amek kesempatan,tapi betul,dia memang tak boleh tengok kawan dia dalam kesusahan.Dulu,masa yana baru2 clash,dialah yang banyak kuatkan semangat yana,she's always there for me. And then of course I'm there for her. We do everything together,Always the one to make me laugh, when I never even want to smile.If I ever need a shoulder to cry on she's always there for me and hopefully she always will be.
You are the greatest friend that I can ever wish for. I'm so thankful God has blessed me with such a caring, funny, and thoughtful best friend! We've shared a lot of good times, and all those memories will always remain in my heart. I love you Mokk.Walaupun kau ni kadang2 sengal,lampi,suka sakitkan hati aku,suka buat aku marah,suka cubit2 aku,aku tetap sayang kau tahu tak mokk!Ingat tu sampai mati!!Bukan teha jeh aku sayang,semua kawan2 aku tak kira lelaki ke perempuan ke yang penting kenal aku laa,especially my lovely redearshes girls..I love you all okayy!Muahh sikittt,babaiii 


-Past- | -New-