The mouth//

Me ? Korean Lover ?
1 Nov 2011 | 09:59 | 0 Words
Anyong haseyo ! Eotteohke jinaeseyo ? Chal Chineyo ?Hee . Baru-baru ni aku dah mula berjinak-jinak dengan K-pop . Ouh My gee ! Dulu aku cukup tak suka dengan K-pop ni . Kalau lagu K-Pop kat radio cepat-cepat aku tukar . TAPI sekarang dah tak . Nak-nak lagi kalau lagu 2PM"Hands Up" and Hyu-na"Bubble Pop" 12 kali ulang pun aku tak muak . Best!Tapi kann , susah lha juga nak cari lagu Korean yang best-best . Kat youtube pun kalau cari , lain yang keluar . Hadoii , menyirap tol . 
Bukan setakat Lagu K-pop jeh aku layan . Drama korean pun aku layan . Kat astro beyond 393 tuh . Cerita "Secret Garden" Best seyhh . haha walaupun heroin dia tak cute , jalan cerita tu tetap romantik . Ouch ! Haha . Tak sabar nak tengok episod akan datang sabtu neh . kauorang cuba lha tengok . Hari sabtu dengan ahad pukul 10.05 malam . Best tauw ! Hee okay lha aku dah mengantuk ni . Nak tidur dah . Annyeonghi jumushipshio^^

Learning  Korean ::

*
Anyong haseyo - Hello
*Chal chineyo - Awak sihat ke ?
*Eotteohke jinaeseyo - Apa Khabar ?
*
Annyeonghi jumushipshio - Selamat Malam

#Aku baru belajar Bahasa Korea.So,kalau ada salah dan silap dalam perkataan tu , Maaf ye^^ 


-Past- | -New-