The mouth//

Tak tahu nak tulis "title" apa .
31 Oct 2011 | 05:33 | 0 Words
Hey readers ! Hari ni Sekolah kitaorang pergi lawatan kat jonker walk . Mak aiyh , punya lha jauh nak mampus ! Bas parking kat Depan Taming Sari then jalan kaki pergi ke jonker walk . Perh , mana tak sakit kaki aku ni .. Berjalan jeh . Lepas pergi jonker walk kitaorang teruskan perjalanan pergi Masjid kampung hulu dengan hanya berjalan kaki . HAHH , agak-agak kauorang , kauorang sampai tak kat masjid ni kalau jalan kaki ? haha . Mesti sampai punya lhaa . Kitaorang semua guna jalan shortcut jehh . Hehe . Lepas pergi masjid kampung hulu , kitaorang pun balik pergi ke tempat yang bas turunkan kitaorang tuh . TAPI , sebelum balik ke sekolah . Cikgu bebas kan kitaorang pergi Dataran Pahlawan sekali lagi :) . Kitaorang amek lha kesempatan setengah jam tu untuk jalan-jalan cuci mata . Haha . Macam-macam lha gelagat kitaorang masa tu . Nak-nak lagi aku dengan teha . Siap nak flashback . haha . Sebelum kitaorang pergi ke tempat yang sepatut nye kitaorang berkumpul selepas setengah jam . Kitaorang pergi toilet . Okay ni agak menggila lha cerita ni . Kitaorang pergi toilet yang dekat-dekat dengan PDI tuh . Mula - mula aku acah-acah dak teha nak masuk toilet lelaki . Tapi aku tak jejak lha toilet lelaki . aku acah jeh then pusing balik . Tapi teha dah jejak kan kaki dalam toilet lelaki tu . Pastu bila aku jejak kan kaki kat toilet perempuan  Tiba-tiba "Weyh na,kau masuk  tandas lelaki lha" . Aku pun pelik pehal dia cakap macam tuh . Aku tengok sign kat pintu . pastu aku gelak lha . Teha keluar dari toilet lelaki , dia tengok sign kat pintu tuh ,  terus dia masuk dalam toilet perempuan . Aku,yin & afzan dah gelak macam nak mampus kat dalam toilet tuh . Haha APTB lha si teha ni .. Hadoii , okay lha sampai sini jeh aku nak story dengan kauorang . bye :)

-Past- | -New-